De kaartverkoop is begonnen! 
Wees er snel bij om uw tickets te verkrijgen.
Klik hier om naar de kaartverkoop te gaan
 


Veelgestelde vragen


Tickets kwijt of niet ontvangen?
Kijk eerst eens in uw spam of junk folder. We doen ons best om ervoor te zorgen dat de kaarten netjes in uw inbox terecht komen. Echter gebeurt het soms bij spamfilters die streng ingesteld zijn dat de kaarten toch naar de SPAM-folder gestuurd worden.
Als u de ticket(s) niet in de spamfolder kunt vinden kunt u op deze pagina de bestelling aan de hand van uw betaalkenmerk terugvinden. Het betaalkenmerk bestaat uit een combinatie van letters en cijfers en is 16 tekens lang. Voor meer informatie kijk op http://eventix.nl/search/search-tickets/


Moet ik het ticket geprint meenemen?
Dat kan, maar dat hoeft niet. U kunt de QR-code op het kaartje ook vanaf het scherm van uw telefoon laten scannen. Zorg er in dat geval wel voor dat uw telefoon voldoende batterij heeft. Het gebeurt soms dat er mensen met een lege telefoon aan de deur verschijnen en hun kaartje dus niet kunnen tonen.


Zijn de plaatsen in de zaal genummerd?
Nee. Op een aantal gereserveerde stoelen na heeft u geheel vrije keuze.

Hoe kan ik betalen in Providentia?
Consumpties kunnen in Providentia zowel met PIN als contant betaald worden.
Kaartjes aan de kassa kunnen uitsluitend contant worden betaald.

Hoe is Providentia bereikbaar?
Providentia is zowel per auto, fiets als met het openbaar vervoer gemakkelijk te bereiken. Neem als navigatieadres: Dorpstraat 5, 6691 AV Gendt. 
Providentia beschikt over een beperkt aantal parkeerplaatsen. In de omgeving zijn echter voldoende parkeerplaatsen te vinden. Er is plek om uw fiets te stallen.
Komt u met het openbaar vervoer? Vanaf de bushalte “Markt” te Gendt is het enkele minuten lopen.


Is er een garderobe aanwezig?
Jazeker en deze zal gratis te gebruiken zijn. Het is echter geen bewaakte garderobe.

 

 

Pin It